Functie:

Accountmanager IT

Locatie:

Utrecht

Functie omschrijving:

Voor een groeiend innovatief Multimediakantoor gericht op oplossingen voor verschillende bedrijf kritische datacenter-, server- en netwerkomgevingen zoeken wij een gedreven Accountmanager die toe is aan de volgende stap in zijn of haar carrière. 
Als accountmanager IT bied je een totaalpakket aan ZZP’ers, MKB en grote bedrijven.
Denk hierbij aan cloud beheer, hosting domijn, office 365 diensten, voip en internet beveiliging. 
Heb jij affiniteit met IT en kennis binnen het vakgebied? Dan gaan wij graag het gesprek met jou aan. 

De uitdaging
Het werven van klanten welke moeten worden ontsloten op de Cloud is een nieuw pad voor de klant, maar zij hebben alle vertrouwen in jou en hebben daarom een ambitieus klanten target van MKB tot 500 FTE voor jou klaar liggen! Als Account Manager ga jij dus aan de slag op basis van targets, waarbij je verantwoordelijk bent voor het adviseren, begeleiden en ondersteunen van de customerbase, middels o.a. onsite bezoeken en LinkedIncampagnes. Een goede klantenbinding en merkbeleving is essentieel, jij bent als Account Manager dan ook hét gezicht van het merk. Je begrijpt de wensen van de klanten en je kunt dit vertalen naar technische mogelijkheden, waardoor je de beste of de meeste brede oplossing kunt ontwerpen. Of dit nu AWS of Azure is, voor jouw kennisgebied maakt dit niet uit, want je bent in staat om de voordelen toe te lichten om een transitie te maken, zoals on-permise, hybrid of cloud terminologieën. Verder ben je sparringpartner voor de strategie en business development. Zo kunnen wij samen bouwen aan deze te gekke organisatie! Help jij mee.

Functie-eisen:

De nieuwe collega voor onze klant heeft een proactieve houding, is representatief en heeft oog voor het spotten van kansen. 

Competenties:
• Je stelt de klanten centraal in het vinden van een passende oplossing en je komt de gemaakte afspraken na;
• Het verbreden van de klantenbase en het werven van nieuwe klanten kost tijd en is vallen en opstaan;
• Wij zijn dan ook op zoek naar een collega met een positieve houding, waarbij het glas altijd half vol is in plaats van half leeg! 
• Je bent doortastend, communicatief vaardig, brengt een gezellige sfeer mee maar ook als het even lastig is, dan durf jij aan te geven dat je hulp nodig hebt;
• Je bent concreet en zet je beste beentje voor om onze omzetdoelstellingen te behalen. 

De klant vindt het belangrijk dat jij je uitgedaagd voelt, dus er is altijd ruimte om de omzetdoelstellingen bij te stellen. 
Daarnaast leren de collega’s graag veel van jouw kennis en vaardigheden om samen te groeien.

Arbeidsvoorwaarden:

• Je ontvangt een aantrekkelijk salaris
• Je werkt gedeeltelijk op on target earnings
• Je krijgt een leaseauto tot jouw beschikking
• Je krijgt de mogelijkheid om deel te nemen aan onze pensioenregeling en collectieve zorgverzekering
• Onbeperkt onlinetrainingen
• Je bouwt jaarlijks 26 vakantiedagen op, met daarbij dienstjaardagen en extra vakantiedagen als je en kalenderjaar niet ziek bent geweest!
• Je krijgt de mogelijkheid om na 1 jaar een Prescan onderzoek te ondergaan.

Contact:

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jessica van Honk: jessica.vanhonk@grafton.nl of 06-40363752.

Over de klant

Over de klant
Onze klant biedt kostenefficiënte service-oplossingen waardoor gebruikers één centraal aanspreekpunt hebben voor alle maintenancevragen en minder afhankelijk zijn van de standaard warranty/servicepacks en end of life voorwaarden van fabrikanten en leveranciers.
Op dit moment richt het bedrijf zich op primaire Datacenter break/fix diensten. Middels de samenwerking met het de zusteronderneming willen zij het product portfolio verder uit breiden naar het leveren van MKB / MKB+ ICT totaalontzorging. 
Hierbij leverten ze klanten aan, waarbij de installatie en het onderhoud aan de hardware apparatuur wordt uitgevoerd. De zusteronderneming levert al het andere, of het nu gaat om werkplekken, cloud, printers, office, het is van A-Z ontzorgen. 

Apply