Functie:

Avondsecretaresse

Locatie:

Amsterdam

Functie omschrijving:

Wij zijn op zoek naar een avondsecretaresse voor een gerenommeerd advocatenkantoor in Amsterdam. Heb jij zin in een ondersteunende baan in de avonduren bij een kantoor dat echt wat teweeg brengt? Een baan waar jouw werkzaamheden van groot belang zijn, maar waar ook ruimte is voor teamreisjes, sportevenementen en training? Wij zoeken een Avondsecretaresse (24 - 25 uur, 4x6 of 5x5).

Wat ga je doen?

Om de advocaten zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen, hebben zij ook tijdens de avonduren een secretariaat. Dit team bestaat samen met jou uit 3 Secretaresses die tussen 16.30 en 23.00 uur op het kantoor werkzaam zijn. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de praktijkgroep waar je werkzaam bent, in dit geval de praktijkgroep Banking. De belangrijkste werkzaamheden in deze functie zijn:

• Het typen vanaf concept en het aanbrengen van wijzigingen in reeds bestaande documenten (NED/ENG);
• Scannen, kopiëren en printen, zoals het printen van documenten;
• Maken of wijzigen van Power Point-bestanden;
• Dictaten uitwerken, onder meer soms opnames van vergaderingen of gesprekken;
• Lay-out van teksten verzorgen;
• Gegevens opvragen/uitzoeken;
• Aanvragen stukken KvK.

Functie-eisen:

Wat breng jij mee?
Op het avondsecretariaat is het vaak hollen of stilstaan. Wij zoeken daarom een enthousiaste aanpakker die actief meedenkt, prioriteiten stelt en ook onder tijdsdruk secuur werk aflevert. Belangrijk is dat je goede ondersteuning en uitstekende dienstverlening biedt. 

Wie ben jij?
Je staat stevig in je schoenen, bent daadkrachtig, flexibel en in staat om zelfstandig te werken. Daarnaast voel je goed aan hoe je met verschillende mensen om moet gaan en uiteraard ga je discreet om met vertrouwelijke informatie. 

Verder beschik je over bij voorkeur HBO werk- en denkniveau en minstens drie jaar relevante werkervaring in een professionele organisatie. Maar we ontmoeten ook altijd graag enthousiaste, vlotte doorzetters zonder die specifieke ervaring. Vanwege het internationale karakter van onze organisatie is het belangrijk dat je naast Nederlands ook de Engelse taal goed beheerst.

Arbeidsvoorwaarden:

Wat biedt onze opdrachtgever: 
• Een mooie rol in een hecht team;
• Een goed salaris;
• Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een aantrekkelijke pensioensregeling;
• goede reiskostenvergoeding, abonnement bij een luxe gym en trainingen als mindfulness of communicatie;
• Een goede sfeer in een dynamisch bedrijf;
• Winstdeling uitbetaald in de maand juli.

Contact:

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Anne-marie Blokland, 06-36462367 of anne-marie.blokland@grafton.nl

Over de klant

Onze opdrachtgever is een bekend en vooruitstrevend internationaal advocatenkantoor.

Apply