Functie:

PA Litigation (32 uur)

Locatie:

Amsterdam

Functie omschrijving:

Zin in een uitdagende baan bij een kantoor dat echt wat teweeg brengt? Een baan waar jouw zeer diverse werkzaamheden van groot belang zijn, maar waar ook ruimte is voor teamreisjes, sportevenementen en een borrel? Voor een gerenommeerde corporate organisatie zijn wij op zoek naar een Personal Assistant Litigation (32 uur).

Wat worden jouw werkzaamheden?

In de rol van PA ben je werkzaam binnen de dynamische praktijkgroep Litigation en ondersteun je een team van advocaten.
De rol omvat uiteenlopende secretariële werkzaamheden, de belangrijkste werkzaamheden zijn:
• Communicatie: jij bent zowel intern als extern het eerste aanspreekpunt. Het visitekaartje dus. Je werkt in deze functie intern veel samen met internationale collega's en met afdelingen als finance en marketing. Extern onderhoud je vooral professioneel contact met cliënten.
• Complex agendabeheer: jij stelt de prioriteiten voor het team dat je ondersteunt. Je bewaakt de deadlines en je plant afspraken in. Ook organiseer je de logistieke aspecten rondom de afspraken zoals vervoer, vergaderruimtes, catering en het voorbereiden van stukken.
• E-mail beheer: je screent binnenkomende e-mails. Je filtert ze op acties en gaat hiermee aan de slag, of legt ze ter behandeling voor aan de advocaat.
• Organiseren: je organiseert verschillende activiteiten zoals events, presentaties of diners met cliënten. Daarnaast regel jij de zakenreizen van de partner. Je boekt de vluchten en hotels, zet een reisschema in elkaar en regelt ook meteen het visum als dat nodig is.
• Bewaken van deadlines & termijnagenda: je bereidt processtukken voor en dient deze in bij de rechtbank of het gerechtshof. Je houdt hiervoor ook secuur de deadlines en termijnen in de gaten.
• Administratief: je bent verantwoordelijk voor de administratieve aspecten van de praktijk. Zoals het intern aanmelden van nieuwe zaken, het opstellen van engagement letters, het maken van PowerPoint presentaties en het voorbereiden van meetings.

Functie-eisen:

Wat zoeken wij:

Je beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau en minstens drie jaar relevante werkervaring binnen een professionele organisatie, bij voorkeur met een partnerstructuur en binnen de advocatuur. Maar we ontmoeten ook altijd graag enthousiaste, vlotte doorzetters zonder die specifieke ervaring. Vanwege het internationale karakter van de organisatie is het belangrijk dat je naast Nederlands ook de Engelse taal zeer goed beheerst. Uitstekende beheersing van MS Office.

Competenties:
• Enthousiast
• Actief
• Energiek
• Stressbestendig
• Servicegericht
• Accuraat
• Klantgericht
• Teamplayer
• Discreet

Arbeidsvoorwaarden:

Wat bieden zij:

• Een mooie rol in een hecht team;
• Een goede sfeer in een dynamisch bedrijf;
• Een goed salaris;
• Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een aantrekkelijke pensioensregeling, goede reiskostenvergoeding, abonnement bij een luxe gym in Amsterdam en keuze uit een ruim trainingsaanbod;
• Winstdeling uitbetaald in de maand juli.

*Daarnaast vinden zij het belangrijk om te genieten. Daarom hebben zij de lekkerste koffie van een barista, hebben ze jaarlijks een teamuitje en organiseren ze spectaculaire kerstfeesten. En natuurlijk zal de vrijdagmiddagborrel niet ontbreken. Sportievelingen kunnen zich ook aansluiten bij bijvoorbeeld het hockey- of tennisteam. En ga gezellig mee op wintersport.

Contact:

Ben jij de Executive assistant die wij zoeken, neem dan svp contact op voor meer informatie met Anne-marie Blokland: anne-marie.blokland@grafton.nl of 06-36462367.

Over de klant

Een bekend internationaal advocatenkantoor. 
Dit vooruitstrevende kantoor biedt hoogwaardige juridische dienstverlening aan ondernemingen, financiële instellingen, overheidsinstanties en maatschappelijke organisaties. 
Je werkt vanuit een monumentaal pand aan de Apollolaan in Amsterdam samen met zo?n 370 bevlogen advocaten, notarissen, fiscalisten en support staff.

Apply